Familiebutikken.no
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Fri frakt over 900,- ♡ 60 dager returrett

Retur

Retur av vare
Returetikett 59,-

 

Fremgangsmåte ved retur
1. Fyll ut returskjemaet som følger med i pakken. Dersom du ikke finner det i pakken eller har rotet det bort kan du laste det ned her.

2. Bestill en returetikett til 59,- her. Ved bestillig av returetikett får du gratis frakt ved å velge fraktmetode "Returetikett" i kassen. Det er valgfritt om du ønsker å bruke vår returetikett eller sende returen med posten, men vi anbefaler å bestille en returetikett via oss da den er med sporing og ofte et billigere alternativ. Når bestillingen er behandlet vil du motta en returetikett på mail eller i posten, alt ettersom hva du velger. Vær obs på at dersom du velger returetikett på epost vil ikke denne komme automatisk. Bestillingen vil bli behandlet som en vanlig bestilling og det kan ta 1-3 virkedager før den kommer frem i innboksen din. 


3. Fest returetiketten på pakken og send varen(e) til oss med posten innen 60 dager fra bestilling. Det er kunden sitt ansvar at pakken kommer frem til oss. 

Faktura som forfaller
Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 2-3 uker fra returen sendes til vi får behandlet den. Forsikre deg om at betalingsfristen på din faktura ikke går ut før vi får kreditert varen(e). Betal isåfall fakturaen eller kontakt Klarna for å utsette/fryse fakturaen. Beløpet på returen refunderes via Klarna så snart varene er mottatt og returen er behandlet. 

Badetøy og undertøy returneres ikke på grunn av hygeniske årsaker. 

OBS: Retur av sko
Ved retur av sko må skoene returneres i original skoeske. Skoesken må ikke teipes rundt. 

Vår retur adresse
Familiebutikken Sørlandssenteret
Barstølveien 35
4636 Kristiansand

Kostnader ved retur
Ved returnering eller bytte av vare må porto bekostes av kjøper. Ønsker du å bytte varen(e) legger du inn en ny bestilling i nettbutikken. Når vi mottar returen vil vi kompensere deg for frakten på den nye bestillingen.
Dersom varen(e) returneres på grunn av mangler eller du har fått tilsendt feil vare i forhold til hva som ble bestilt, bekoster vi selvfølgelig returporto. Ta kontakt med oss og vi vil sende deg en returetikett på mail. 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke