1299 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Fast frakt 79,- Fri frakt over 1299,-
Rask levering
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fast frakt 79,- Fri frakt over 1299,- | Rask levering | 60 dg returrett

Ofte stilte spørsmål

 

Hvordan går jeg frem ved bytte av vare?
Ved bytte av vare legger du inn en ny bestilling på varen du ønsker å bytte til. Deretter sender du varen du ikke ønsker å beholde tilbake til oss. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller som skal beholdes betales som normalt. Du kan lese mer om bytte her. 

Hvorfor har jeg ikke mottatt returetiketten jeg har bestilt?
Returetiketter behandles som en vanlig bestilling og det tar normalt 1-3 virkedager før du mottar den på e-post. Dersom du har bestilt returetikett i posten kan det ta opptil 1 uke fra returetiketten er behandlet hos oss til du mottar den.

Kan jeg legge til flere varer på ordren min?
Nei, dessverre, men du kan legge inn en ny bestilling også kan vi sende bestillingene dine sammen dersom den første bestillingen enda ikke er behandlet og sendt.

Hvordan går jeg frem for å reklamere på et produkt?
Ved reklamasjon kan du sende oss en mail til kundeservice@familiebutikken.no. Legg ved bilder av skadene/feil/avvik samt ordrenummeret det gjelder så skal vi hjelpe deg derfra.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Du finner en enkel forklaring på dette her. 

Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?
Normal behandlingstid på returer er 2-3 uker fra du sendte pakken tilbake til oss. Så snart returen er ankommet og behandlet vil du få pengene igjen innen 2-3 virkedager. Ved kampanjer, høytider og ferier må det påberegnes lengre behandlingstid.

Koster det noe å sende varer i retur?
En returetikett koster 79,- dersom du bestiller den hos oss. Denne er med sporing og oftere et rimeligere alternativ enn å betale retur via posten.

Jeg har tatt av lappene på varen, kan den fortsatt byttes eller returneres?
Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes eller returneres.

Kan jeg kansellere ordren min?
Dersom bestillingen din ikke er behandlet eller sendt kan vi kansellere ordren din. Kontakt oss på kundeservice for å finne ut status på bestillingen din.