Familiebutikken.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Frakt, Bytte & Retur

 

Frakt & Retur
Fast frakt 59,-
Gratis frakt ved kjøp over 900,-  
Hente varene direkte på lager i Grimstad 0,- 
Levering på døren 99,- 
Returetikett 59,-

Alle våre pakker sendes med Posten/Bring og koster 59,- uansett hvor i landet du bor. Fri frakt ved kjøp over 900,-
Vi sender kun til Norge. 

Pakken vil bli utlevert ved nærmeste postkontor eller post i butikk. Når pakken er sendt fra oss vil du motta en mail med med sporingsnummer. Når pakken er klar for henting vil du motta en sms eller mail fra Posten med hentekode. Det er derfor viktig at du oppgir korrekt informasjon ved bestilling. Skulle du oppdage at du har oppgitt feil informasjon eller savne pakken din, må du kontakte oss så snart som mulig. 

Ønsker du å hente varene direkte på lager oppgir du dette ved valg av frakt alternativ. Dette er selvfølgelig gratis. 

Leveringstid
Normal leveringstid er 2-4 virkedager. Ved spesielle salg og helligdager kan det ta noe lenger tid. 

Retur av vare
1. Fyll ut returskjemaet som følger med i pakken. Dersom du ikke finner det i pakken eller har rotet det bort kan du laste det ned her.

2. Bestill en returetikett til 59,- her. Ved bestillig av returetikett får du gratis frakt ved å velge fraktmetode "Returetikett" i kassen. Det er valgfritt om du ønsker å bruke vår returetikett eller sende returen med posten, men vi anbefaler å bestille en returetikett via oss da den er med sporing og ofte et billigere alternativ. Når bestillingen er behandlet vil du motta en returetikett på mail eller i posten, alt ettersom hva du velger. Vær obs på at dersom du velger returetikett på epost vil ikke denne komme automatisk. Bestillingen vil bli behandlet som en vanlig bestilling og det kan ta 1-3 virkedager før den kommer frem i innboksen din. 


3. Fest returetiketten på pakken og send varen(e) til oss med posten innen 60 dager fra bestilling. Det er kunden sitt ansvar at pakken kommer frem til oss. 

Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 2-3 uker fra returen sendes til vi får behandlet den. Forsikre deg om at betalingsfristen på din faktura ikke går ut før vi får kreditert varen(e). Betal isåfall fakturaen eller kontakt Klarna for å utsette/fryse fakturaen. Beløpet på returen refunderes via Klarna så snart varene er mottatt og returen er behandlet. 

Badetøy og undertøy returneres ikke på grunn av hygeniske årsaker. 

OBS: Retur av sko
Ved retur av sko må skoene returneres i original skoeske. Skoesken må ikke teipes rundt. 

Bytte av vare/størrelse
Dersom du ønsker å bytte en vare eller størrelse må du legge inn en ny bestilling i nettbutikken. Når vi mottar returen din vil vi kompensere for frakten og refundere beløpet på returen. Legg ved ordrenummeret på den nye bestillingen på returskjemaet som du legger ved returen på varen(e) du ønsker å bytte slik at vi vet at du har lagt inn en ny bestilling.


Vår retur adresse
Familiebutikken.no
Bergemoveien 45
4886, Grimstad

Kostnader ved retur
Ved returnering eller bytte av vare må porto bekostes av kjøper. Ønsker du å bytte varen(e) legger du inn en ny bestilling i nettbutikken. Når vi mottar returen vil vi kompensere deg for frakten på den nye bestillingen.
Dersom varen(e) returneres på grunn av mangler eller du har fått tilsendt feil vare i forhold til hva som ble bestilt, bekoster vi selvfølgelig returporto. Ta kontakt med oss og vi vil sende deg en returetikett på mail. 

Uavhentet ordre:

Ordre som returneres til oss fra posten fordi du ikke har hentet den ut belastes med 99 kr.  Dette for å dekke våre og postens kostnader (kostnader ved å skaffe varen, ekspedisjon av Posten, frakt og ekspedisjon av oss).

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke